3 Eylül 2013 Salı

AVON ANEW GENİCS GÖZ ÇEVRESİ BAKIM KREMİ

Merhaba ;

Henüz bir göz çevresi kremine ihtiyacım olmamakla birlikte göz çevremin kuruduğunu ve hassasiyetleştiğini hissettim. Bende hemen TÜM YAŞLAR'da kullanılabilecek AVON ANEW GENİCS GÖZ ÇEVRESİ BAKIM KREMİ'ni almaya karar verdim.


                 
                                   Hasar görmemesi için çok iyi korunarak gönderilmişti.


              15 ml olan bu krem klasik Anew kutularında geliyor. Ebat olarak göze küçük gelse de çok çok az miktarı yeterli geliyor.

              Benim kuruyan göz çevrem tekrar nemini kazandı ve daha elastik olduğunu fark ettim.
     
              Günde 2 kez olmak üzere sabah ve akşam göz çevresine masaj yaparak uygulanması tavsiye ediliyor.
              Fiyatı 51 tl...
                                                                                                    Renkli Günler :)
     


4 yorum:

  1. hadi bakalım biraz daha kullan da etkilerini de yaz..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 2 Haftadır kullanıyorum canım ve çok memnunum ;)

      Sil
  2. Merhaba canım,
    Bloğun hayırlı olsun, yeni keşfettim :)) çok beğendim. Seni izlemeye aldım :))
    Bana da beklerim. http://fatoscatadlar.blogspot.com/
    Tekrar görüşebilmeyi diliyorum.
    İzmir'den kucak dolusu sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba :)
      Çok teşekkür ediyorum ve hemen bende yeni keşifler için bloguna ışınlanıyorum canım...

      Sil