21 Mart 2013 Perşembe

ESTEA LAUDER NEMLENDİRİCİ VE GÖZENEK SIKILAŞTIRICI

Merhaba ; 
Bloguma daha çok vakit ayırmaya karar verdim ve ilk yazımda  ESTEA LAUDER nemlendirici ve gözenek sıkılaştırıcısını anlatayım dedim :) 


Hassas ve kolay sivilce oluşan bi cildim olduğu için iyi markalara yönelmeyi seviyorum. Bu yüzden Estea Lauder'i seçtim. Nemlendiricisi hassas ciltlere gerekli olan nemi yağlı bir his bırakmadan bebek cildi gibi yaparak sağlıyor. Ama bu fiyatta insan nemlendirmeden daha fazlasını bekliyor.
Fiyatı  200,00 tl 










Yanak bölgemdeki gözeneklerimin geniş olmasına bir çözüm bulmak için gittiğim için bana gözenek daraltıcı olarak verilen bu kremden ise sabah - akşam düzenli kullanmama rağmen hiç memnun kalmadım. 
Bu kremde nemlendiriciden farksızdı. Fiyatı 275,00 tl


Kısacası ilk Estea Lauder maceram hüsranla sonuçlandı. Ama rimelini ve rujunu kullanan arkadaşlarım çok memnun kaldılar. Tabi cilt tipleri farklılıklar gösterebilir. 
Mutlu günler ...











Hiç yorum yok:

Yorum Gönder