26 Mart 2013 Salı

Pastel 119

Merhaba :)
Günün konuğu 2013'ün moda rengi olan BORDO ile karşınızdayım. 2013 yılında ayakkabıdan takıya , pantolondan ruja ve tabiki ojeye kadar her yerde ön planda olacak bordo renk. Şayet bordo renk kıyafetiniz, ayakkabınız, çantanız, rujunuz, ojeniz yoksa elinizi çabuk tutun.
Bende yılın başında bordo renk pantolon, çanta ve tabiki oje alarak modaya ayak uydurdum. 
Pastel 119 numaralı oje tam bir bordo. Ben üç kat sürdüm ve rengini daha çok belli ettigini düsünüyorum. Sizce nasıl olmuş? :) Hadi durmayın hiç olmazsa bordo renk bir oje edinin... 
                                                                                 Mutlu günler :) 

2 yorum:

  1. El güzel olunca doğal olarak oje de güzel görünüyo,pastel sayfasında bile böyle güzel yok.maşaaalllaaahhhhh <3 :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok tşk ederim canım benim o senin kalbinin güzelliği :-*

      Sil