5 Nisan 2013 Cuma

AVON PERFECT KİSS DUDAK PARLATICI



Merhabalar :)
Bugün sizlere Avon'un son dönemde çıkardığı en iyi rujun , yine son dönemde kendi markası içinde çıkardığı en iyi lip gloss hakkındaki görüşlerimi paylaşıcam.
Perfect kiss rujların kalıcılığını çok beğendiğim için hemen lip gloss'unu da denemek istedim ve hayal kırıklığına uğramadım. Rengini verme ve kalıcılık da benden 10 üzerinden 8 aldı. 2 puan da diğer kalıcı olan lip glosslara saygımdan kırdım. :D 
Sürümü açısından gayet kolay ve kaliteli bir fırçaya sahip. Ben gördüğünüz gibi ,yaklaşan yaz aylarında, sıkça kullanabilceğim bir renk olan Pink Plush rengini seçtim. Perfect kiiss rujların 24 renk seçeneği vardı ancak Lip gloss'larda 6 renk seçeneği sunmuşlar. 
Onlarda şu renkler :
Avon Perfect Kiss Dudak Parlatıcıları sadece 9,50 tl ve bence denemeye değer... 
                                                 


                                                                                                                        RENKLİ GÜNLER :)

1 yorum:

  1. çok güzel olmuş canım avon glossları ben çok beğenirim zaten

    YanıtlaSil