23 Nisan 2013 Salı

Nivea Sun Carotene Lotion-Bronzlaştırıcı Güneş Kremi

            Merhaba Kızlar ;
Yaz aylarının yaklaşmasıyla bronzlaşma isteği de fazlalaştı.Ama bronzlaşırken , özellikle benim gibi beyaz tenliyseniz, kabarmaktan ve tatilinizin zehir olmasından da kaçınmamız gerek.
Ben geçen sene tam da istediğim bronzluğa ulaştım ; üstelik ne kabardım ne su topladım ne de tatilim zehir oldu.
Güneşlenmeye başladığım ilk günler yüksek faktörlü güneş kremimle güneşlendim.
3 gün sonra artık Havuç özlü Nivea güneş kremimle güneşlenme ve bronzlaşma zamanım gelmişti.



              NIVEA Sun Karoten İçeren Güneş Sütü, içeriğindeki havuç özü ile hızla kalıcı, yoğun ve çekici bir bronzluk sağlar. Suya dayanıklıdır. Bakım yapan formülü cildinizi nemlendirir, yumuşak ve pürüzsüz kılar. Bronzluğun süresini uzatır ve ışıldayan sağlıklı bir görünüm verir.

İşte benim çook memnun kaldığım ve bu senede mutlaka kullanacağım bronzlaştırıcı güneş kremi...
Benim gibi hassas ve açık tenliyseniz her zaman önce güneş korumalı kreminizi sürün 5-10 dk sonra 
Nivea bronzlaştırıcı kreminizi sürün ve DENİZ-KUM-GÜNEŞ zevkini doyasıya yaşayın... Fiyatı 21 tl
                                                                                                                                   RENKLİ GÜNLER :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder