20 Mayıs 2013 Pazartesi

GÜNÜN OJESİ GOLDEN ROSE JOLLY JEWELS & AVON SERENE

Merhaba :)

Günün ojesiyle yine karşınızdayım... Bahar ayları yaklaştıkça daha çok bahar renkleri görmek istiyor insan üzerinde. Bende bu yüzden uzun zamandan beri sürmek istediğim ama baharın son yağmurlarından fırsat bulamadığım muhteşem bir mint yeşili olan Avon Serene isimli ojemi sürdüm.



Avon'un bu yeni seri ojelerinden çok memnun kaldım. Hem tek katta bile kapatıcılığı hem de hızlı kuruması gerçekten çoook başarılı. 2 katta kusursuz bitirişiyle tırnaklarım cıvıl cıvıl oldu.

Tek tırnagın farklı olması hep bana yüzük takmışım hissi uyandırıyor. Tek tırnagım farklı renk veya desende olduğunda aksesuarım olduğu hissine kapılıyorum. :) Bu yüzden GOLDEN ROSE JOLLY JEWELS 114 numaralı ışıl ışıl olan bu muhteşem oje mint yeşili ojeme ve bana eşlik etti.




Golden Rose Jolly Jewels serisi hep bana lolipopları hatırlatıyor. :) Ben 2 kat kullandım tek katta eşitsiz bir dağılım oluyor. İçindeki mavi-yeşil-pembe ışıltılar , mint yeşili ojelerimle çok şık ve iyi bir ikili oldular :)



                 



                                                                       RENKLİ GÜNLER :))

2 yorum: